П`ятниця, 21.02.2020, 16:44
Вітаю Вас, Гість

Прозорість та  відкритість

Освітні програми, що реалізуються в закладі дошкільної освіти.

Базовий компонент дошкільної освіти

Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" (оновлена, 2017 р.)

Парціальні програми:

  • Курс «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» : навч.-метод. посіб. для дошкільних навч. закладів / Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун; за заг. ред. О. Пометун. – Д. : «ЛІРА», 2014. – 120 с. (лист від 25.07.14 № 141\12-Г-1356)
  • Парціальна програма «Вчимося жити разом (розвиток соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років» (авт.. Піроженко Т.О., Хартман О.Ю.).  Лист ІМЗО від 31.10.2016 № 2.1/12 -Г-795;
  • Парціальна програма «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми 5-го року життя» (авт. Малашевська І.А., Трофімченко І.Є., Бондар С.В.). Лист ІМЗО від 13.06.2016 № 2.1/12 -Г- 363;
  • Парціальна програма «Англійська мова для дітей дошкільного віку. Програма та методичні рекомендації» (Кулікова І.А., Шкваріна Т.М. під заг ред. Низковська О.В.). Мандрівець. Лист ІІТЗО від 28.07.2015 № 2.1/12 -Г-952;
  • Парціальна програма «Юний легкоатлет» (фізичне виховання дітей старшого д/в). Кулик Н.А., Масляк І.П. Суми. ВВП Мрія. Лист ІМЗО від 28.12.2015 № 2.1/12 -Г-157.

Заклад розрахований на 196 місць. На даний час у закладі перебуває 300 дітей.

 

2019-2020 навчальний рік

ПЛАН РОБОТИ ЗАКЛАДУ НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ТА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД

ЗАХОДИ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ!!!

Що таке булінг щодо дітей?

Програма роботи протидії булінгу.

Результати моніторингу якості освіти

Моніторинг основних компетентностей дітей за програмою "Українське дошкілля" (жовтень 2019 р.)

Стан звуковимови дітей старших дошкільних груп вересень 2019 р.

 

2018-2019 навчальний рік

Аналіз готовності старших дошкільників до навчання у 1 класі НУШ

Стан звуковимови старших дошкільників травень 2018-2019 навчальний рік

Моніторинг фізичного розвитку старших дошкільників 2018-2019 навчальний рік

Стан звуковимови старших дошкільників вересень 2018-2019 навчальний рік

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ  ДНЗ № 21 ЗА ПРОГРАМАМИ «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ», «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ» 2018 - 2019  Н.Р.

Моніторинг фізичного розвитку дошкільників вересень, 2018 рік

2017-2018 навчальний рік

Аналіз готовності старших дошкільників до навчання у 1 класі НУШ (травень 2017-2018 н.р.)

Моніторинг фізичного розвитку дошкільників (2017-2019 н.р.)

Стан звуковимови старших дошкільників (травень 2017-2018 н.р.)

Моніторинг основних компетентностей дітей за програмою "Українське дошкілля" 

Моніторинг фізичного розвитку дошкільників

Стан звуковимови старших дошкільників

У закладі дошкільної освіти на базі другої молодшої дошкільної групи діє інклюзивна група для дітей, які мають  порушенням слуху.

Вихователі групи: Грабар Лариса Євгенівна, Забіла Наталія Олександрівна

Асистент вихователя інклюзивної групи - Пархоменко Анна Олександрівна

Помічник вихователя - Горлач Ольга Григорівна

На базі другої старшої дошкільної групи  діє інклюзивна група для дітей з порушеннями опорно-рухової системи.

Вихователі групи: Шульга Оксана Миколаївна, Присуєцька Аліна Анатоліївна

Асистент вихователя інклюзивної групи: Орел Яна Григорівна

Помічник вихователя: Павіна Валентина Василівна

Також у закладі діють три спеціальні групи: 2-і для дітей з порушенням мовлення, 1- для дітей з порушенням зору. У групах перебуває 45 дітей.

1 логопедична група: вихователі - Богдан Ніна Анатоліївна, Ромасевич Варвара Іванівна; вчитель-логопед - Махинько Тетяна Михайлівна; помічник вихователя - Юрченко Олена Анатоліївна.

2 логопедична група: вихователі Шкурат Валентина Олександрівна, Бойко Олена Анатоліївна; вчитель-логопед - Александрова Олександра Вікторівна; помічник вихователя - Фомук Любов Василівна.

Група для дітей з порушеннями зору: вихователі Коломійченко Наталія Валеріївна, Манойло Світлана Герасимівна; вчитель-дефектолог - Ракова Валентина Миколаївна; помічник вихователя - Самчук Ніна Петрівна.

  • Додаткових освітніх послуг заклад не надає.