Субота, 20.04.2024, 07:12
Вітаю Вас, Гість

Одним із основних напрямів державної освітянської політики в Україні визнано модернізацію системи дошкільної освіти з урахуванням принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації педагогічного процесу. В її основу покладено пріоритетність дошкільної ланки в єдиній національній системі неперервної освіти, а основним завданням визначено своєчасне ставлення та повноцінний розвиток життєвокомпетентної творчої особистості з раннього дитинства. Оскільки реформування змісту та гуманізація цілей дошкільної освіти України є складовою процесу оновлення світових та європейських освітніх систем, на часі реалізації компетентнісної парадигми, яка орієнтує педагогів на впровадження у педагогічну практику цілісного підходу до розвитку особистості.

Освітня діяльність в  закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до Законів України, наказів:

  • «Про освіту».
  • «Про дошкільну освіту»
  • Указу Президента України від 13.10.2015 №580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки».
  • Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 №641).
  • Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 №305).
  • Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 №234).
  • Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 №446).
  •  

Листів Міністерства освіти і науки

ЗАРАХУВАННЯ  ДІТЕЙ ДО ЗДО. ВІДРАХУВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗДО