Четвер, 26.12.2024, 03:32
Вітаю Вас, Гість

Прозорість та  відкритість

2022-2023 навчальний рік

Заклад розрахований на 196 місць. 

  • Мова освітнього процесу - українська.
  • Вакантні посади - підсобний працівник харчоблоку.

2021-2022 навчальний рік

ЗВІТ

ПИЩИК ТЕТЯНИ СЕРГІЇВНИ, ДИРЕКТОРА

ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЕЛ-САДКА) № 21 "КАЛИНОНЬКА"

КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Освітні програми, що реалізуються в закладі дошкільної освіти.

Базовий компонент дошкільної освіти, затверджений наказом МОН України № 33 від 12.01.2021

Програми (комплексні, парціальні)

Комплексні програми:

1

Українське дошкілля.

Програма розвитку дитини дошкільного віку.

Білан О. І,

Возна Л. М., Максименко О. Л. та ін.

укр.

Мандрівець

Лист МОН

від 23.05.2017

№ 1/11-4988

2.

Впевнений старт.

Освітня програма для дітей старшого дошкільного віку

Гавриш Н.В.

Піроженко Т.О.

Хартман О.Ю.

Шевчук А.С.

Рогозянський О.С.

укр.

ТОВ

Новий друк

Лист МОН

від 01.08.2017

№ 1/11-7684

Парціальні програми:

3

Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку.

Парціальна програма для закладів дошкільної освіти

Гавриш Н. В.,

Пометун О. І.

укр.

Вчителі за демократію та партнерство

Лист ІМЗО

від 12.02.19.

№ 22.1/12-Г-46

4

Казкова фізкультура.

Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку.

Єфименко М. М.

укр.

 

Лист ІМЗО

від 09.07.2019

№ 22.1/12-Г-627

5

Інтелектуальна мозаїка.

Парціальна програма інтелектуального розвитку дітей раннього та перед шкільного віку.

Зданевич Л.В.,

Пісоцька Л. С.,

Миськова Н. М.,

Таранціца С. В.

укр.

 

Лист ІМЗО

від 08.11.2019

№ 22.1/12-Г-1052

6

Скарбниця моралі.

Парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку  (видання 2-ге оновлене зі змінами і доповненнями)

Лохвицька Л. В.

укр.

Мандрівець

Лист ІМЗО

від 08.11.2019

№ 22.1/12-Г-1054

 

Заклад розрахований на 196 місць. На даний час у закладі перебуває 233 дітей.

  • Доступність закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

У закладі дошкільної освіти  діють три інклюзивні групи

- старша дошкільна група № 1 (для дітей з РАС)

Вихователі: Кацалап Наталія Іванівна, Терещенко Ольга Григорівна.

Асистент вихователя інклюзивної групи: Козел Дарія Федорівна.

Помічник вихователя: Храпун Лідія Григорівна.

- старша дошкільна група № 2 (для дітей, які мають  порушенням слуху)

Вихователі групи: Орел Яна Григорівна, Мачужак Наталія Вікторівна

Асистент вихователя інклюзивної групи - Пархоменко Анна Олександрівна

Помічник вихователя - Горлач Ольга Григорівна

- молодша дошкільна група № 2  (для дітей з порушеннями опорно-рухової системи)

Вихователі групи: Гейко Світлана Миколаївна, Ожема Анастасія Олександрівна

Асистент вихователя інклюзивної групи: Нещерет Ольга Олександрівна

Помічник вихователя: Прокопець Юлія Олександрівна

Також у закладі діють три спеціальні групи: 2-і для дітей з порушенням мовлення, 1- для дітей з порушенням зору. У групах перебуває 41 дитина.

1 логопедична група: вихователі - Богдан Ніна Анатоліївна, Ромасевич Варвара Іванівна; вчитель-логопед - Махинько Тетяна Михайлівна; помічник вихователя - Юрченко Олена Анатоліївна.

2 логопедична група: вихователі Шкурат Валентина Олександрівна, Бойко Олена Анатоліївна; вчитель-логопед - Александрова Олександра Вікторівна; помічник вихователя - Проха Наталія Анатоліївна.

Група для дітей з порушеннями зору: вихователі Коломійченко Наталія Валеріївна, Грабар Лариса Євгеніївна; вчитель-дефектолог - Ракова Валентина Миколаївна; помічник вихователя - Самчук Ніна Петрівна.

  • Додаткових освітніх послуг заклад не надає.

 

2021 - 2022 навчальний рік

ПЛАН РОБОТИ ЗДО № 21 "КАЛИНОНЬКА" НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2021-2022 Н.Р.

1. МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ЗА ПРОГРАМОЮ «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ» 2021-2022 Н.Р.

2.  МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ І СТАРШОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ГРУПИ ЗА ПРОГРАМОЮ "ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ" 2021-2022 Н.Р.

3. МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИХ ГРУП 2021-2022 Н.Р.

 

ЗАХОДИ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (2022 р.) !!!

1. Наказ "Про виконання Порядку звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження  з дітьми або загрози його вчинення"

2. Наказ "Про запобігання булінгу в закладі дошкільної освіти"

 

2020-2021 навчальний рік

ПЛАН РОБОТИ ЗАКЛАДУ НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Моніторинг якості освіти

1. Стан звуковимови дітей старшого дошкільного віку

2. Моніторинг основних компетенцій дітей ЗДО № 21 за програмою "Українське дошкілля"

3. Моніторинг сформованості логіко-математичної компетентності дошкільників старших дошкільних груп

4. Моніторинг "Фізичний розвиток дітей старшого дошкільного віку"

 

ЗАХОДИ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ!!!

Наказ про запобіганню булінгу в ЗДО № 21 "Калинонька"

Що таке булінг щодо дітей?

Програма роботи протидії булінгу.

 

2019-2020 навчальний рік

2019-2020 н.р. Звіт директора ДНЗ № 21 Пищик Т.С.

ПЛАН РОБОТИ ЗАКЛАДУ НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ТА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД

Результати моніторингу якості освіти

Моніторинг основних компетентностей дітей за програмою "Українське дошкілля" (жовтень 2019 р.)

Стан звуковимови дітей старших дошкільних груп вересень 2019 р.

Аналіз готовності старших дошкільників ЗДО № 21 до навчання у 1 класі НУШ (2019-2020 н.р.)

 

2018-2019 навчальний рік

Аналіз готовності старших дошкільників до навчання у 1 класі НУШ

Стан звуковимови старших дошкільників травень 2018-2019 навчальний рік

Моніторинг фізичного розвитку старших дошкільників 2018-2019 навчальний рік

Стан звуковимови старших дошкільників вересень 2018-2019 навчальний рік

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ  ДНЗ № 21 ЗА ПРОГРАМАМИ «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ», «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ» 2018 - 2019  Н.Р.

Моніторинг фізичного розвитку дошкільників вересень, 2018 рік

2017-2018 навчальний рік

Аналіз готовності старших дошкільників до навчання у 1 класі НУШ (травень 2017-2018 н.р.)

Моніторинг фізичного розвитку дошкільників (2017-2019 н.р.)

Стан звуковимови старших дошкільників (травень 2017-2018 н.р.)

Моніторинг основних компетентностей дітей за програмою "Українське дошкілля" 

Моніторинг фізичного розвитку дошкільників

Стан звуковимови старших дошкільників