Четвер, 19.10.2017, 17:31
Вітаю Вас, Гість


Методична робота це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми.

 

Форми методичної роботи:

1. Педагогічні ради
2. Консультпункт для педагогів «Професіонал»
3. Педагогічні читання,
4. Творча група «Педагогічна майстерня»
5. Семінари-практикуми, тренінги
6. Майстер - клас «Сходиннки зростання»
7. Робота з педагогами – початківцями «Школа педагога»
8. Робота з педагогами, які атестуються «Родзинки педагогічного успіху»
9. Робота з помічниками вихователя в школі «Майстерність»
Система методичної роботи в дошкільному навчальному закладі будується таким чином, щоб створити належні умови для підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника і планується за трьома напрямками: підвищення педагогічної майстерності, удосконалення професійної творчості, самоосвіта. У роботі з педагогами використовуються колективні та індивідуальні форми організації методичної роботи. Організація методичної роботи з педагогічними кадрами має діагностично – прогностичний характер. Для безперервного відстеження результативності різних форм методичної роботи адміністрацією постійно протягом року проводиться моніторинг, результати якого свідчать про динаміку розвитку професіоналізму педагогів

 

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами у 2016 – 2017 н.р.

ЗАВДАННЯ НА  2016 – 2017  НАВЧАЛЬНИЙ  РІК

І. Забезпечити методичний супровід  роботи педагогічного колективу,  щодо удосконалення освітньо-виховного процесу, спрямованого на успішний розвиток дитини через створення акмеологічного середовища, впровадження  акмеологічної  освітньої технології «Створення ситуації успіху», сучасних технологій формування духовної культури та соціального розвитку дошкільників ( ІІІ-й  етап реалізації науково-методичної теми).

ІІ. Спрямувати роботу педагогічного колективу на вдосконалення еколого-валеологічного розвитку дошкільників через організацію  роботи на еколого-валеологічній стежині

ІІІ. Спрямувати зусилля педагогічного колективу та батьківської громадськості  на вдосконалення якості соціально-економічного виховання дошкільників у грі, впровадження методики Л.Б. Фесюкової  «Соціально - економічне виховання дошкільнят»    

ІУ. Продовжити роботу щодо  реалізації завдань  формування мовленнєвого етикету у дітей дошкільного віку як  складової патріотичного виховання через реалізацію соціального проекту «Мистецтво жити серед людей». 

 

ЗАВДАННЯ НА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 2017 р.

  •   Охопити системним оздоровленням  дітей дошкільного закладу  шляхом введення гнучкого динамічного режиму, оптимізації рухового режиму, використання різноманітних засобів та форм загартування.
  •  Використовати  пошуково-дослідницьку діяльність  для формування еколого-валеологічної компетентності дошкільників та їх ціннісного ставлення до довкілля і власного здоров’я.
  • Продовжувати здійснювати просвіту батьків з питань оздоровлення і розвитку дітей.
  • Створити та ефективно використовувати розвивальне середовище ДНЗ  для реалізації  освітніх ліній БКДО у грі  та вимог безпеки життєдіяльності.

Форми методичної роботи (колективні) у 2016-2017 н.р.

 

 Cтруктура методичної роботи з кадрами:     

- постійно діючий семінар-практикум з проблеми: «Шляхи вдосконалення роботи з  соціально-економічного виховання  дошкільнят за методикою Л.Б.Фесюкової»;

- семінар-практикум «Еколого-валеологічна стежина -  кроки  пізнання та оздоровлення дитини»; 

- майстер-класу вихователя Денисенко Л.О.«Слово - голос серця» з проблеми:  «Формування мовленнєвого етикету у дітей дошкільного віку як складової патріотичного виховання через реалізацію проекту «Мистецтво жити серед людей»;

 - творча група з проблеми «Педагогіка життєтворчості: акмеологічні аспекти організації освітньо-виховного процесу в дошкільній освіті  (ІІІ етап – впроваджувальний )»                                                        

 

Методичний проект роботи над реалізацією науково методичної проблеми на 2014-2019 рр. дошкільного навчального закладу (ясел-садка) " № 21 "Калинонька" комбінованого типу

 

Консультації

1. Проблеми адаптації дітей до умов ДНЗ та співпраця батьків і вихователя щодо їх вирішення.

2. Соціальна адаптація дітей дошкільного віку засобами гри.

3. Заняття в педпроцесі: сучасний погляд.

4. Музейна педагогіка в освітньому процесі сучасного ДНЗ.

5. Джерела морально-духовного виховання дошкільників.

6. Моделі фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ та їх вплив на зміцнення фізичного і соціального здоров'я.

7. Співпраця з сім'єю щодо формування здорового способу життя дошкільник

8.Природа рідного краю як чинник екологічного та патріотичного виховання дошкільників.

9. Основні положення «Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді» (HAКАЗ МОНУ № 641 від 16 червня 2015 року)

10. Роль спортивних ігор та вправ у вихованні фізичних якостей дошкільників

 

Корисні посилання

 

Cкарбничка вихователя днз http://skarb-bilyk.at.ua/

ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ   http://osvita.ua/school/lessons_summary/doshkillya/

ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ДОШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ http://shop.mcfr.com.ua/ua/catalog/osvita/upravlinnja_doshkilnym_zakladom/#fresh

ВИХОВАТЕЛЬ - МЕТОДИСТ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ http://vmetodyst.blogspot.com/

ПАЛІТРА ПЕДАГОГА    http://lib.vippo.org.ua/periodyka.php?cat=72

 УКРАЇНСЬКІ КАЗКИ  http://kazky.org.ua/

Навчально-методична література для вихователів ДНЗ http://shkilniypidruc.ucoz.ru/load/doshkilnjatam/literatura_dlja_vikhovatelja/52

 Загадки, лічилки, скоромовки та дуже багато цікавого  http://www.abetka-logopedka.org/

 

Для вихователів ДНЗ

 Персональний сайт Катерини Крутій - http://ukrdeti.com

Оформлення дитячих навчальних закладів -http://dutsadok.com.ua/

Медико-педагогический проект "Гармония интеллекта и здоровья" - http://www.pesneznaika.ua/

Дитячі садки (ДНЗ) України - http://sadiki.in.ua/

 

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ В ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД

1. Методичні рекомендації щодо організації роботи в літній оздоровчий період

2. Форми організації життєдіяльності дітей та проведення оздоровчих процедур

3. Консультація для педагогів: "Організація прогулянок влітку"

4. Лист МОНмолодьспорту від 28.05.2012 № 1/9-413. Інструктивно-методичні рекомендації "Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період"

 

Майстер - клас  "Чарівний світ Петриківки"

Старостенко Світлани Василівни (спеціаліст СЮТ)

27.01.2016 р.

Майстер-клас

інструктора з фізкультури Сергієнко Л.О.

«Через гру і рух – до формування людини майбутнього»

Мета:

- задоволення потреб дітей у руховій активності;

- удосконалення роботи з розділу «Спортивні ігри з дошкільниками».