Четвер, 14.12.2017, 05:10
Вітаю Вас, Гість


Методична робота це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми.

 

Форми методичної роботи:

1. Педагогічні ради
2. Консультпункт для педагогів «Професіонал»
3. Педагогічні читання,
4. Творча група «Педагогічна майстерня»
5. Семінари-практикуми, тренінги
6. Майстер - клас «Сходиннки зростання»
7. Робота з педагогами – початківцями «Школа педагога»
8. Робота з педагогами, які атестуються «Родзинки педагогічного успіху»
9. Робота з помічниками вихователя в школі «Майстерність»
Система методичної роботи в дошкільному навчальному закладі будується таким чином, щоб створити належні умови для підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника і планується за трьома напрямками: підвищення педагогічної майстерності, удосконалення професійної творчості, самоосвіта. У роботі з педагогами використовуються колективні та індивідуальні форми організації методичної роботи. Організація методичної роботи з педагогічними кадрами має діагностично – прогностичний характер. Для безперервного відстеження результативності різних форм методичної роботи адміністрацією постійно протягом року проводиться моніторинг, результати якого свідчать про динаміку розвитку професіоналізму педагогів

 

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами у 2016 – 2017 н.р.

ЗАВДАННЯ НА  2017 – 2018  НАВЧАЛЬНИЙ  РІК

1. Продовжити роботу щодо формування успішної дитини через впровадження  акмеологічної  освітньої технології «Створення ситуації успіху», сучасних технологій формування духовної культури; оновлення освітньо-виховного процесу за пріоритетним напрямком діяльності ДНЗ «Реалізація завдань соціалізації особистості дошкільника через впровадження освітньо-виховної моделі «Калиновий сад».

2. Продовжити роботу щодо реалізації проблеми «Освіта – для життя» через впровадження педагогіки емпауерменту у процесі  реалізації програми Н.Гавриш «Освіта для сталого розвитку для дошкільників».

3. Спрямувати  роботу щодо реалізації завдань формування  загальнолюдських цінностей дошкільників  у творчій грі.

4. Спрямувати роботу на підвищення професійної майстерності педагогів та оновлення освітньо-виховного процесу щодо розвитку спеціальних компетенцій дошкільників засобами образотворчого мистецтва.

 

ЗАВДАННЯ НА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 2018р.

  • Охопити системним оздоровленням дітей дошкільного закладу шляхом введення гнучкого динамічного режиму, оптимізації рухового режиму, використання різноманітних засобів та форм загартування.
  • Використовати пошуково-дослідницьку діяльність для формування еколого-валеологічної компетентності дошкільників та їх ціннісного ставлення до довкілля і власного здоров»я.
  • Продовжувати здійснювати просвіту батьків з питань оздоровлення і розвитку дітей.
  • Створити та ефективно використовувати розвивальне середовище ДНЗ для реалізації  освітніх ліній БКДО у грі  та вимог безпеки життєдіяльності.

 

Форми методичної роботи (колективні) у 2017-2018 н.р.

 

 Cтруктура методичної роботи з кадрами:     

 

Методичний проект роботи над реалізацією науково методичної проблеми на 2014-2019 рр. дошкільного навчального закладу (ясел-садка) " № 21 "Калинонька" комбінованого типу

 

Консультації

1. Проблеми адаптації дітей до умов ДНЗ та співпраця батьків і вихователя щодо їх вирішення.

2. Соціальна адаптація дітей дошкільного віку засобами гри.

3. Заняття в педпроцесі: сучасний погляд.

4. Музейна педагогіка в освітньому процесі сучасного ДНЗ.

5. Джерела морально-духовного виховання дошкільників.

6. Моделі фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ та їх вплив на зміцнення фізичного і соціального здоров'я.

7. Співпраця з сім'єю щодо формування здорового способу життя дошкільник

8.Природа рідного краю як чинник екологічного та патріотичного виховання дошкільників.

9. Основні положення «Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді» (HAКАЗ МОНУ № 641 від 16 червня 2015 року)

10. Роль спортивних ігор та вправ у вихованні фізичних якостей дошкільників

 

Корисні посилання

 

Cкарбничка вихователя днз http://skarb-bilyk.at.ua/

ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ   http://osvita.ua/school/lessons_summary/doshkillya/

ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ДОШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ http://shop.mcfr.com.ua/ua/catalog/osvita/upravlinnja_doshkilnym_zakladom/#fresh

ВИХОВАТЕЛЬ - МЕТОДИСТ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ http://vmetodyst.blogspot.com/

ПАЛІТРА ПЕДАГОГА    http://lib.vippo.org.ua/periodyka.php?cat=72

 УКРАЇНСЬКІ КАЗКИ  http://kazky.org.ua/

Навчально-методична література для вихователів ДНЗ http://shkilniypidruc.ucoz.ru/load/doshkilnjatam/literatura_dlja_vikhovatelja/52

 Загадки, лічилки, скоромовки та дуже багато цікавого  http://www.abetka-logopedka.org/

 

Для вихователів ДНЗ

 Персональний сайт Катерини Крутій - http://ukrdeti.com

Оформлення дитячих навчальних закладів -http://dutsadok.com.ua/

Медико-педагогический проект "Гармония интеллекта и здоровья" - http://www.pesneznaika.ua/

Дитячі садки (ДНЗ) України - http://sadiki.in.ua/

 

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ В ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД

1. Методичні рекомендації щодо організації роботи в літній оздоровчий період

2. Форми організації життєдіяльності дітей та проведення оздоровчих процедур

3. Консультація для педагогів: "Організація прогулянок влітку"

4. Лист МОНмолодьспорту від 28.05.2012 № 1/9-413. Інструктивно-методичні рекомендації "Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період"

 

Майстер - клас  "Чарівний світ Петриківки"

Старостенко Світлани Василівни (спеціаліст СЮТ)

27.01.2016 р.

Майстер-клас

інструктора з фізкультури Сергієнко Л.О.

«Через гру і рух – до формування людини майбутнього»

Мета:

- задоволення потреб дітей у руховій активності;

- удосконалення роботи з розділу «Спортивні ігри з дошкільниками».