П`ятниця, 19.04.2024, 04:12
Вітаю Вас, Гість
Музичні керівники

Іващенко Юлія Миколаївна
Освіта: вища, Ніжинський державний педагогічний інститут ім. М.В. Гоголя
Спеціаліст вищої категорії


Іващенко Ю.М. вважає, що сприйняття музики – є основою усіх видів музичної діяльності. А тому в роботі з дітьми намагається не лише навчити їх співати, але й співпереживати ті почуття, які виразив композитор в пісні, не просто рухатись, але й виражати в рухах характер музики, не просто прослухати музичний твір, але й почути.
Усі свої зусилля музичний керівник спрямовує на те, щоб кожна дитина відчула щастя і радість від зустрічі з музикою, показала свою обдарованість, талант, неповторність. Формуючи здатність до сприйняття емоційно-образного змісту музики та її елементарної оцінки, педагог закладає в дітях основи музичного смаку, музичної культури.

 

 

Андрейкіна Алла Максимівна
Освіта: середня спеціальна,
Новокузнецьке педагогічне училище

Музичний керівник спрямовує всі свої зусилля на розвиток творчих здібностей дошкільників, стимулює їх творчі прояви, створює проблемні ситуації, які спонукають дітей до активного прояву (порівняння, узагальнення, придумування варіантів), розвивають їхню творчу самостійну діяльність. Андрейкіна А.М. знайомить дітей із зразками сучасної, класичної та народної музики, формує у дошкільників здатність емоційно відгукуватися на почуття, виражені в музиці.
Алла Максимівна постійно заохочує дітей до імпровізації (пісенної чи рухової), підтримує дитячу ініціативу. Особливу увагу педагог приділяє розвитку співочих навичок, голосу, слуху.


Тихоненко Вікторія Віталіївна
Освіта: вища, Ніжинський державний педагогічний інститут ім. М.В. Гоголя
Спеціаліст ІІ категорії


Тихоненко В.В. працює над проблемою «Дитячий оркестр як дієвий засіб розвитку музичного сприйняття і слуху дітей. Головною метою роботи педагога є – створення сприятливих умов для розкриття творчого потенціалу кожної дитини, ознайомлення з основними дитячими музичними інструментами, формування пізнавальної компетентності дітей через впровадження музично – ритмічних ігор, дитячого фольклору, збагачення емоційно – чуттєвого і когнітивного досвіду через впровадження інноваційних технологій.
Вікторія Віталіївна використовує ідеї орфівської педагогіки, яка являє собою особливий тип музичної педагогіки. Її за звичай називають креативною. Адже вона забезпечує умови для створення дітьми власної музики, бо в основі педагогіки Орфа - «принцип активного музикування» та «навчання в дії». А тому велику увагу педагог приділяє імпровізації на заняттях, створює умови для «гри дітей в музику». Адже саме імпровізовані ігри готують дошкільників до подальшого музичного розвитку. В практику своєї роботи музичний керівник вводить не тільки таночки та вправи, а й музично – пластичні імпровізації, які будять ініціативу дітей, творче мислення та фантазію.