11:13 Тиждень знань з ОБЖД | ||
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності В ЗДО № 21 «Калинонька» Основним завданням Цивільного захисту є відпрацювання практичних навичок дорослих та дітей грамотно та чітко діяти з метою захисту свого здоров'я та життя у надзвичайних ситуаціях. А також формування та розвиток у вихованців високих морально-психологічних якостей: відваги, мужності, витримки, ініціативи, спритності, здатності самовіддано виконувати завдання Цивільного захисту. Батьки, вихователі повинні пам’ятати, що від їх правильних дій і поведінки залежить життя та здоров’я наших дітей як у повсякденному житті, так і в умовах надзвичайних ситуацій. Важливим етапом роботи цивільного захисту в закладі дошкільної освіти є „Тиждень безпеки дитини”. Адже саме під час його проведення можна побачити реальну готовність учасників педагогічного процесу до дій в умовах надзвичайної ситуації. Головна мета цього заходу – практичне закріплення знань дітей та формуваня у них навичок правильної поведінки в екстримальних ситуаціях. В нашому закладі, як і в усіх інших, створено систему організації безпеки життєдіяльності дітей та цивільного захисту, яка оптимально доповнила загальний процес. Одне із провідних завдань системи – навчити дітей відповідати за власне і чуже життя та здоров’я, впевнено почуватися у будь-яких ситуаціях і приходити на допомогу іншим.
Він показав, що 85% дітей добре орієнтуються в навколишньому середовищі, дисципліновані, і в них є навички та вміння слухати і чути дорослого та однолітків. Здійснювали цільові екскурсії: на кухню, пральню, педагоги водночас формували у дітей уявлення про те, що вогонь і електрика потрібна людині, однак, при недбалому та неуважному відношенні до цього, представляє небезпеку для життя, а також для всього того, що створено руками людини; У 90% дітей середнього та старшого віку є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, магнітофонами, прасками, чайниками). Всі діти старшого дошкільного віку, без винятку знають номер телефонів пожежної частини (101), поліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вихователя про небезпеку та наслідками зневажливого звертанням з ними. Педагоги піклуються про те, щоб перед вихованцями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вихователі дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити: - при відсутності дорослих вмикати побутові електроприлади; - розпалювати вогонь без нагляду дорослих; - грати з сірниками та на дорозі, та інші. Проблема дитячого травматизму постійно хвилює вихователів закладу дошкільної освіти. Тому в рамках Тижня впроваджувалися саме такі заходи, в яких вихованці були в ролі пішоходів, дорожніх знаків, світлофорів, регулювальників. Крім того, декламували вірші, проводили вікторини, виставки малюнків та плакатів. У закладі впродовж тижня працювала виставка, де розміщувалися тематичні роботи дітей, дошкільникам надавалася можливість ще раз повернутися до теми безпеки, з’ясувати необхідність збереження здоров’я. В плануванні, організації, участі в заходах, присвячених «Тижню безпеки» приймали активну участь: музичні керівники, інструктор з фізичної культури, помічники вихователів. Впродовж тижня велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування, інформацій листи, залучення батьків до роботи ЗДО з цього питання в форматі ОНЛАЙН. Директор ЗДО № 21 «Калинонька» Пищик Т.С.
| ||
|
Всього коментарів: 0 | |