П`ятниця, 26.04.2024, 22:01
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2021 » Квітень » 23 » Тиждень знань з ОБЖД
11:13
Тиждень знань з ОБЖД

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

В ЗДО № 21 «Калинонька»

Основним  завданням   Цивільного захисту  є відпрацювання практичних навичок дорослих та дітей  грамотно та чітко  діяти з метою захисту свого здоров'я та життя у надзвичайних ситуаціях. А також формування та розвиток у вихованців високих морально-психологічних якостей: відваги, мужності, витримки, ініціативи, спритності, здатності самовіддано виконувати завдання Цивільного захисту.  Батьки, вихователі повинні пам’ятати, що від їх правильних дій і поведінки залежить життя та здоров’я наших дітей як у повсякденному житті, так і в умовах надзвичайних ситуацій.

Важливим етапом роботи цивільного захисту в закладі дошкільної освіти є „Тиждень безпеки дитини”. Адже саме під час його проведення можна побачити реальну готовність учасників  педагогічного процесу до дій в умовах надзвичайної ситуації.

Головна мета цього заходу – практичне закріплення знань дітей та формуваня у них навичок правильної поведінки в екстримальних ситуаціях.

В нашому закладі, як і в усіх інших, створено систему організації безпеки життєдіяльності дітей та цивільного захисту, яка оптимально доповнила загальний процес. Одне із провідних завдань системи – навчити дітей відповідати за власне і чуже життя та здоров’я, впевнено почуватися у будь-яких ситуаціях і приходити на допомогу іншим.

Отже, в нашому  закладі з 16 по 22 квітня 2021 року був проведений  Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. Кожна дитина почуває себе у безпеці тоді, коли знає, як правильно діяти у певній ситуації. Сьогодні, навчаючи дітей правилам безпеки життєдіяльності, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. Кожен день приносив щось цікаве і несподіване.

Робота з безпеки життєдіяльності планувалась згідно Базового компоненту, Базової програми розвитку дітей дошкільного віку «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ» за такими напрямками:

-  «Дитина і природа»;

-  «Дитина і вулиця»;

-  «Дитина серед людей».

В цих розділах містяться такі питання: безпека в побуті, на спортивних та ігрових майданчиках, під час перебування в групі, пожежна безпека,   електротравматизм, безпека під час грози, повені, інших стихійних лих, безпека праці, особиста гігієна та здоровий спосіб життя.

Творчою групою  був розроблений план  проведення «Тижня безпеки»

Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), екскурсії в межах закладу, читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, психогімнастика, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

Робота проводилася згідно плану проведення тижня. Всі заходи, які були заплановані – вчасно проведені. Діти добре засвоїли норми та правила безпеки.

 

Він показав, що 85% дітей добре орієнтуються в навколишньому середовищі, дисципліновані, і в них є навички та вміння слухати і чути дорослого та однолітків.

            Здійснювали цільові екскурсії: на кухню, пральню, педагоги водночас формували у дітей уявлення про те, що вогонь і електрика потрібна людині, однак, при недбалому та неуважному відношенні до цього, представляє небезпеку для життя, а також для всього того, що створено руками людини;

У 90% дітей середнього та старшого віку є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, магнітофонами, прасками, чайниками).

Всі діти старшого дошкільного віку, без винятку знають номер телефонів пожежної частини (101), поліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вихователя про небезпеку та наслідками зневажливого звертанням з ними.

Педагоги піклуються про те, щоб перед вихованцями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вихователі дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити:

-          при відсутності дорослих  вмикати побутові електроприлади;

-          розпалювати вогонь без нагляду дорослих;

-          грати з сірниками та на дорозі, та інші.

Проблема дитячого травматизму постійно хвилює вихователів закладу дошкільної освіти. Тому в рамках Тижня впроваджувалися саме такі заходи, в яких вихованці були в ролі пішоходів, дорожніх знаків, світлофорів, регулювальників. Крім того, декламували вірші, проводили вікторини, виставки малюнків та плакатів.

У закладі впродовж тижня працювала виставка, де розміщувалися тематичні роботи дітей, дошкільникам надавалася можливість ще раз повернутися до теми безпеки, з’ясувати необхідність збереження здоров’я.

В плануванні, організації, участі в заходах, присвячених «Тижню безпеки» приймали активну участь: музичні керівники, інструктор з фізичної культури, помічники вихователів. Впродовж тижня велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування, інформацій листи, залучення батьків до  роботи ЗДО з цього питання в форматі ОНЛАЙН.

Директор ЗДО № 21 «Калинонька» Пищик Т.С.

 

 

 

 

Переглядів: 211 | Додав: sad21nizhyn | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: